אודותינו

שוקי קלפר

את דרכי בעולם הביטוח התחלתי לפני למעלה משלושה עשורים כמנהל מכירות בחברת ביטוח בתחום הביטוח הפנסיוני.

אני בוגר המכללה לביטוח במגמות חיים ואלמנטרי. אין ספור קורסים והשתלמויות בשוק ההון והפיננסים.

סוכנות הביטוח שלי הינה בעלת מוניטין רב, מייצגת את מיטב חברות הביטוח הגדולות בישראל ומשרתת מאות לקוחות בכל תחומי הביטוח.

לצידי צוות עובדים מקצועי, מסור, אנושי ומהימן הדואג לכיסויים מקצועיים, במחירים תחרותיים ללקוחותינו.

ליצירת קשר:

suki@netvision.net.il

מירי צדקיהו

כ 30 שנה בענף הביטוח, אחראית  על תחום עסקים, דירות ,תביעות וגביה.

ליצירת קשר:

Mi_m@netvision.net.il

אורלי אוחיון

כ 15 שנה בענף ביטוח, אחראית על תחום ביטוחי חיים ,בריאות ופנסיה.

ליצירת קשר:

orl_o@netvision.net.il

יהודית עובדיה

כ 20 שנות וותק בענף הביטוח, אחראית על מחלקת הרכב לסוגיו.

ליצירת קשר:

yh-h@013net.net.il

נשמח לעמוד לשרותך:

דואר אלקטרוני: suki@netvision.net.il
כתובת: אבן עזרא 25, רחביה, ירושלים
פקס: 02-5632905
טלפון נייד: 050-6888080
טלפון: 02-5634643

 

אמנת שירות ללקוחות

            שם הסוכן (סוכנות): קלפר שוקי סוכנות לביטוח (2011) בע"מ                      

           מספר רישיון: 053328738 מספר ח.פ: 514576297

אמנת השירות (Service Level Agreement) ללקוחות סוכן הביטוח אשר הינו חבר בלשכת סוכני הביטוח בישראל, באה לתאם ציפיות בין הלקוחות לבין סוכן הביטוח בכל הקשור לקבלת שירות מתמשך.

אמנת שירות זו נבנתה מתוך תפישה הממקמת את הלקוח במרכז העשייה ותוך אמונה כי שירות הניתן תוך אחריות, זמינות, כבוד הדדי, מקצוענות ונגישות, הוא אשר יוצר נאמנות וקשר ארוך טווח.

אמנת השירות מבוססת על חוזר השירות ללקוחות סוכנים ויועצים שפורסם ע"י הממונה על שוק ההון ביטוח וחיסכון ביום 17 בדצמבר 2012, ומביאה לידי ביטוי מענה לציפיות הלקוחות, מקבלי השירות מול סוכן הביטוח נותן השירות כדלקמן:

  1. 1.       סוכן הביטוח, בעל רישיון יתייחס ללקוחותיו בהגינות ובכבוד ויכבד את פרטיותם.
  2. 2.       סוכן הביטוח יפעל לעדכן את לקוחותיו לגבי אופן קבלת שירות ממנו, לרבות דרכי התקשרות, ימי עבודה ושעות קבלת קהל במשרדו.
  3. 3.       סוכן הביטוח ייתן מענה מתאים לצרכי לקוח, תוך שבעה ימי עסקים ממועד קבלת פניית הלקוח המבקש לתאם עמו פגישה או לשוחח איתו.
  4. 4.       סוכן הביטוח יקיים תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותיו, יספק מענה ראשוני לכל פנייה, וימסור תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן, וכל זאת תוך שני ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.
  5. 5.       סוכן הביטוח ייתן מענה ענייני תוך זמן סביר לבקשת לקוח לקבל ולהעביר אישור או מסמך, וכן להעביר בקשה לגוף המוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר, והכול מבלי לגרוע מהוראות אחרות לעניין זה.
  6. 6.       סוכן הביטוח ימסור כל מסמך הקשור ללקוח, ונמצא ברשותו על פי דין, לרבות לקוח לשעבר, וכל זאת תוך שבעה ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.
  7. 7.       סוכן הביטוח ימסור ללקוח שפנה אליו בעניין תביעה, מידע אודות זכויות הלקוח, ויביא לידיעתו את דרכי הפעולה העומדות בפניו בהליך יישוב התביעה.

ביטוח עושים רק אצל סוכן ביטוח, חבר לשכה

– ינואר 2013 –

בלוג בוורדפרס.קום.
Entries וכן תגובות feeds.